Shop my closet: Sieraden voor een klein prijsje!

16-04-2014 13:44

Shop my closet!

Omdat ik best wel veel kleding en sieraden heb verkoop ik de items waar ik op uitgekeken ben, of miskopen, of dingen die simpelweg niet meer in mijn kast passen. Deze keer heb ik een aantal sieraden te koop. Nu zul je denken, maar die kun je toch gewoon bij Daz verkopen? Ja, dat kan opzich wel. Maar bij Daz probeer ik me aan een paar themas te houden, en er geen 'allegaartje' van te maken. Daarom open ik op mijn blog een 'Shop my closet'. Vandaag zet ik de eerste 10 items op mijn blog. Alles wat ik hier op zet onder het kopje 'Shop my closet!' kunnen jullie dus gewoon kopen voor de prijs die erbij staat. Mocht je iets leuks zien stuur dan een mailtje naar Dinjaa@live.nl. Of stuur een berichtje op Facebook. Veel shopplezier :)

^ Super statement ketting! Deze ketting bracht mijn zus - in opdracht van mij - mee uit Dublin, hij komt van Penneys. (Zo heet Primark daar) Helaas was de ketting in het echt anders dan op de foto die ik had gezien en heb ik al een soortgelijke ketting. Zover ik weet is deze (nog) niet in Nederland verkrijgbaar bij Primark. Maar mocht je deze tof vinden, kun je 'm dus bij mij met zekerheid bemachtigen voor dezelfde prijs als in de winkel: €10.

^ Hier een paar lange kettingen, ze blijven leuk! Van links naar rechts: Uiltje met tassel: €5 - Bedeltjes met tassel: €3 - Opengewerkt hartje: €3

^ Zomerse oorbellen! Allemaal bijna nooit gedragen! Van links naar rechts:
 Met steentjes en veertjes: €2 - Met bedeltjes: €2 - Mintgroene bloemetjes met bedeltjes van Kuise Meisjes (de sieradenlijn van Gigi Ravelli en Marly vd Velden) : €2 - Groene en roze veertjes: €2 - Grote bloemen van Kuise Meisjes: €2,50 - Blauw met witte oorbellen: €2,50.

Nogmaals, mocht er iets naar je wens bij zitten, stuur me dan een mailtje: Dinjaa@live.nl!