Geshopt: Budget nagellak!

09-04-2014 10:21

Nieuwe nagellakjes

Deze week was ik in Valkenswaard. Daar is een leuk winkelaanbod en ik had echt even zin om een stukje te fietsen! (sportief yeah) Waar het voor de meeste echt een 'rommelwinkel' lijkt, ging ik toch even bij de Prijsmepper binnen. Dit is een drogisterijoutlet die restantpartijen van bijvoorbeeld Kruidvat overneemt en voor lage prijzen verkoopt. Er zijn 15 filialen in Nederland, hiervoor kun je op de site kijken.

Aan de wand naast de kassa stonden heel veel plastic bakken. Ik nam een kijkje en dacht yeaaah. Er stond namelijk op een groot bord: 'Alles op deze wand €1'. Er lag heeel veel make-up, van lipgloss tot blush, en van oogpotlood tot nail-art. De merken waren voornamelijk Catrice en Essence. En dan vooral de oude Limited Collections die ze elke 2 maanden hebben. Natuurlijk zitten er dan altijd veel producten bij die er niet helemaal goed meer uit zien, maar ik wist toch 4 leuke nagellakjes te scoren!

Ik was een beetje eentonig met roze-tinten, maar die had ik nog niet dus deze zijn toegevoegd aan mijn 'stash'. Van links naar rechts: Essence Sweet or Nude? - Essence If I were a boy - Catrice Bricky Mousse - Catrice Ultimate Nudes: Karl says trés chique. Deze dus allemaal voor €1 per stuk.

Of te wel: Babyroze, babyblauw, rood/roze, en oudroze. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar Bricky Mousse van Catrice had ik al thuis, (maar hier is de dop van kapot dus die gaat uitdrogen vrees ik) en dit is een erg fijn nagellakje! Bij Catrice zit er vaak een heel subtiel glimmetje in en dat maakt het mooi.

Ik weet niet hoe lang die make-up sale nog duurt bij Prijsmepper, maar ik zou snel een keertje gaan kijken! 

Mocht je willen reageren op dit bericht, laat dan iets achter in het gastenboek!