Evenement: Mega Vlooienmarkt

08-04-2014 19:22

Mega Vlooi!

2 woorden waar ik van houd! Klinkt gek, maar ik heb een grote liefde voor vlooienmarkten. Hoe en wat, dat lezen jullie binnenkort terug in een artikel. Maar de volgende vlooienmarkt waar ik sta is dus op zondag 27 april, in sporthal De Heiberg in Veldhoven.

Ruim 100 kramen met rommeltjes ja, maar ook met pareltjes! Een leuk dagje uit voor iedereen. En denk je toch niks te gaan kopen? Wat dacht je van een dagje lol! Op de rommelmarkten kom je de leukste dingen tegen uit je jeugd, zo zag ik laatst ergens een knuffel staan waarvan ik precies dezelfde had vroeger! Of kijk eens wat mensen zoal proberen te verkopen, geweldig!

Wat neem ik dan mee? Mijn tweede kledingkast ;) .. Ik heb werkelijk dózen vol kleding die ik niet meer pas, niet meer aandoe of gewoonweg miskopen. Waar soms spijtig genoeg het kaartje nog aan hangt. Dit is dus geen gedateerde kleding uit de 90's, maar bijvoorbeeld een jasje van de h&m van vorig jaar of schoenen die nog erg leuk zijn. Dus woon je toevallig in de buurt van Veldhoven/Eindhoven en heb je zondag 27 april niks te doen, kom dan een kijkje nemen! De markt begint om 9 uur!