Fashion-Feest bij NELLY.com!

08-04-2014 12:06

Jullie kennen vast de webshop Nelly.com wel, deze megagrote webwinkel verkoopt trendy kleding, schoenen en accessoires van de meest onbekende tot de meest bekende merken!

Waar veel andere winkels nu net de nieuwe zomercollectie binnen hebben, is het bij Nelly.com Fashion-Feest!
Ze hebben namelijk een mid-season SALE met mega veel producten! En het leukste is nog: Je krijgt MINIMAAL 50% korting! Officieel is de sale morgen pas open en kun je er nu nog niet bij, maar voor diegenen die niet kunnen wachten heb ik een VIP-kortingscode! Ga naar Nelly.com en klik op de sale. Vul de kortingscode: VIPMIDSALE in en shop till you drop! Tevens betaal je ook geen verzendkosten vanaf €10 en je bestelling belooft binnen 2-4 werkdagen binnen te zijn.

Ook zijn er geweldige gala jurken in de sale voor de lucky girls dit jaar!

Ik heb gisterenavond ook al 2 items kunnen bemachtigen. Een wit shirtje met een tekst achterop, en een paar zomerse sandalen met hak. Benieuwd? Als de bestelling binnen is probeer ik mijn eerste kleine shoplog online te zetten. ;) Zie je deze niet verschijnen dan zijn de artikelen het niet geworden. Dit is namelijk mijn eerste bestelling bij Nelly.com dus ik weet niet hoe de maten vallen. (iemand ervaring? Let me know!) Ik kende de webshop wel al lang, maar vond het een beetje onoverzichtelijk, ze hebben zóveel merken en producten, dat ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Maar een tip: Neem een avondje de tijd om de webshop rustig door te spitten, en stop gewoon alles wat je leuk vind in je winkelmand, om vervolgens je winkelmandje uit te pluizen en te kijken wat je echt wilt. (En driekwart er weer uit te gooien ;))

Veel shopplezier bij Nelly.com!