Nieuws

08-04-2014 19:29
1 | 2 >>

Blog

29-04-2014 10:22
Hoi! Daar ben ik weer, ik heb besloten om niet elke dag een artikel te schrijven. Dit omdat ik het als een hobby wil zien en geen dagelijkse verplichting ;) Ik schrijf dus wanneer ik weer iets leuks heb meegemaakt, gezien, gekocht, of weer barst van de tips!  Dit keer heb ik weer twee...
23-04-2014 18:28
Als je er maar plezier in hebt! Zei iedereen tegen mij toen ik ze uitlegde dat ik totaal niet weet wat voor werk ik wil doen. Maar waar had ik nou plezier in? Door al dat nadenken zag ik door de bomen het bos niet meer, en ging ik teveel nadenken over wat ik nou leuk vind om te doen. Vorige week...
18-04-2014 10:55
Een zomerdrankje Dat is Ice Tea Green. Lekker fris en fruitig. Letterlijk is het gewoon groene ijsthee. Groene thee is gezonder dan gewone thee wordt gezegd, dus waarom dan ook geen groene ijsthee uitvinden? Ik test vandaag 3 verschillende groene ijsthees voor jullie, namelijk Lipton Green Lemon...
16-04-2014 13:44
Shop my closet! Omdat ik best wel veel kleding en sieraden heb verkoop ik de items waar ik op uitgekeken ben, of miskopen, of dingen die simpelweg niet meer in mijn kast passen. Deze keer heb ik een aantal sieraden te koop. Nu zul je denken, maar die kun je toch gewoon bij Daz verkopen? Ja, dat kan...
15-04-2014 12:59
Hello there! Het is eindelijk voorbij met het gure, koude weer, dus ook met schrale, droge, en kapotte lippen. Haal die felle lipsticks maar weer uit de kast want het is lenteeee!! Hier een paar tips voor je lips! Verzorgen Heb je, net als ik, last van velletjes aan je lippen? Dit is in een...
14-04-2014 10:42
Watch your jewelry! Sieraden opbergen, vroeger had je zo'n mooi roze doosje waar je kleine kettingkjes en ringetjes mooi in gesorteerd zaten, tegenwoordig kunnen we geen genoeg krijgen van sieraden en hebben veel meiden een hele collectie. Althans, ik.. Maar hoe zorg je dat deze niet overal en...
11-04-2014 14:22
Karl says trés galactic glam.. Vandaag review ik 2 nagellakjes voor jullie. Een daarvan is Catrice Ultimate Nudes #01: Karl Says Trés Chique. De Ultimate Nudes collectie ligt niet meer in het Catrice schap, maar is wellicht nog te vinden bij de uitverkoop. Deze kocht ik bij de Prijsmepper make-up...
10-04-2014 11:33
Maxi-dress for shorties! Bij die zin dacht ik altijd meteen.. NEE. Maar sinds kort zeg ik JA tegen de maxi-jurk! Lang, lang heb ik zitten staren naar die mooie lange jurken. Casual, boho, classy.. Je kan ze dragen hoe je wil! Maar ik dacht dat ik er met mijn 1.56 en ietwat hatelijk onhandige...
09-04-2014 13:33
Hoe het begon.. Zoals ik al vermeld had op deze pagina heb ik een sieraden en accessoirehandeltje. Veel mensen denken dat het er ineens was, maar dat is niet zo. Ik vertelde het alleen wel pas in het openbaar, toen ik wist dat ik er iets mee ging doen. Ook al vermeld was dat ik al sinds jonge...
09-04-2014 10:21
Nieuwe nagellakjes Deze week was ik in Valkenswaard. Daar is een leuk winkelaanbod en ik had echt even zin om een stukje te fietsen! (sportief yeah) Waar het voor de meeste echt een 'rommelwinkel' lijkt, ging ik toch even bij de Prijsmepper binnen. Dit is een drogisterijoutlet die restantpartijen...
1 | 2 >>

Hi!

Welkom bij LifestylebyDinja. Ik ben Dinja, de oprichter van deze blog/website. Bij het kopje 'Over ons' lees je meer over mij, en waarom ik deze website heb opgericht.

Dagelijks lees je hier artikelen over fashion, food, trends en nog veel meer. Al een beetje nieuwsgierig geworden? De komende tijd ga ik mijn uiterste best doen om artikelen te schrijven voor een instant-happiness-boost, dus houd deze website in de gaten!

Ook ben ik eigenaresse van een sieraden- en accessoirewinkeltje genaamd Daz Jewels & Accessoires. Hiervoor kun je kijken op www.facebook.com/DAZJewels . Met deze leuke spulletjes sta ik regelmatig op evenementen en markten. Wil je weten waar en wanneer ik ergens sta, kijk dan op de Evenementenkalender bovenaan de pagina.

Veel leesplezier! -xo-